EN SON İZLEDİĞİM


The Best Exotic Marigold Hotel

En son Maymunlar Cehennemi'nin ilk filmini yazmışım bloga. Maymunlar Cehennemi serisini bitirip üstüne daha bir sürü film izledim ama bir türlü oturup yazamadım. Halbuki buraya yazınca izlediğim filmleri hatırlamış oluyorum diye seviniyordum ama planım pek de istediğim gibi yürümedi. Yeni bir şehre taşınma telaşı falan derken bloga pek de zaman ayıramadım.

İzlediğim bir sürü film arasında son günlerde izlerken beni çok keyiflendiren bir filmi seçip paylaşayım istedim.

Türkçe'ye ''Hayatımın Tatili'' olarak çevirlmiş. Emekli olmuş ve hepsi bir sebepten dolayı Hindistan'a tatile giden bir grup yaşlı İngilizin hikayesini izliyoruz. Gittikleri otelin bekledikleri gibi olmaması ile başlayan film, geride kalanlar, pişmanlıklar, gelecekle ilgili umutlar ve bambaşka bir kültürün içinde yaşadıkları ile devam ediyor.  Film çok renkli geldi bana. Hindistan'a hiç gitmedim ama beni Hindistan ile ilgili filmlerde en çok etkileyen renkler olmuştur hep. O yoksulluğun içinde bile insanların rengarenk giyinmeleri, çiçekleri, baharatları, sanki o fakirliğe direniyor gibi.
Bence herkesin izlerken kendinen bir şeyler bulabileceği keyifli bir film. Şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder