EN SON İZLEDİĞİM

PLANET OF THE APES

Türkçesi ''Maymunlar Cehennemi'' ve serinin ilk filmi. 1968 yılında çekilmiş. Yıllar önce izlediğim ve sadece sonunu hatırladığım bir filmdi bu benim için. Eşim, izleyelim mi diye sorunca pek niyetli değildim ama izlemeye başladıkça neden daha önce izlememişim diye düşündüm.

Bir yer düşünün, insanlar kafeslerde, konuşamıyorlar ve üzerlerinde çeşitli testler  yapışıyor. Kimler tarafından? Akıllı, konuşabilen maymunlar tarafından. Yani biz insan ırkının onlara yaptığını bu filmde maymunlar insanlara yapıyor.

Filmin başarısından sonra devam filmleri çekilmiş. Şu aralar devam filmlerini de izliyorum hepsi bitince yazacağım. 4 tane daha devam filmi var. Bu aralar rüyalarımda bile maymun görür oldum, ama seriyi bitirmeye kararlıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder