MR. NOBODY

Mr. Nobody 2 gün önce izlediğim filmin adı. Daha önce hiç duymadığım ve imdb'de fragmanını izleyip vurulduğum ve hemen internetten bulup izlediğim bu film bittikten sonra hayat, olasılıklar, seçimler, aşk hakkında oturup bir düşündürüyor insanı. Yoğun, karmaşık, çarpıcı bir bilim kurgu.  Oyunculuklar, kurgu, müzikler, senaryo hepsi hepsi bence harika. Uzun süredir beni en çok etkileyen film diyebilirm.

Hayatımızda yaptığımız seçimler ve sonuçları,  geçmişe dönüşlerle birden fazla paralel hikayeyi, olasılıkları ve yoğun bir romantizmi görüyoruz bu filmde. İlk başta karmaşık gelse de çok çarpıcı ve yaklaşık 2 buçuk saat sürmesine karşın tekrar izleme isteği uyandıran bir film.

Başroldeki abimiz ne yapsa pek bir yakışan Jared Leto, yine kült bir film seçmiş, ne diyelim takipcisiyiz :)

Filmin yönetmeni ve senaristi Fransız Jaco Van Dormael. Kendisini bu film sayesinde tanıdım. Diğer filmlerini de izleme listeme almış bulunuyorum.

Ben, Mr. Nobody hakkında çok detay yazmak istemiyorum. Zaten istesem de film baştan sona anlatılabilecek bir film değil. Herkesin rahatça izleyebileceği bir film de değil bence, zaten internette araştırınca da beğeneni kadar beğenmeyeninin de bol olduğunu gördüm bu filmin. Ben beğenip şiddetle tavsiye edenlerdenim :)

Karar sizin, merak edenler için fragmanı burada, tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder