HOUSE !!

Bu yakışıklı foto imdb'dendir. 

Biraz gecikmeli de olsa son birkaç aydır hızlı bir şekilde House M.D. dizisini izliyorum. Fena bağımlılık yaptı. Henüz 4. sezonun ortalarındayım. Lost'tan sonra kendimi dizi bağımlılığından uzak tutmaya çalışsam da bir kere izleyince bu aksi doktoru çok seveceğimi anladım ve şimdi vakit buldukça gelsin bir bölüm daha deyip keyfime bakıyorum. 7. sezona daha var ama ben bu hızla gidersem şimdiki bölümleri yakalamam uzak değil gibi gözüküyor.

Geçenlerde izlediğim 4. sezon 8.bölümdeki bir diyalogdan bahsetmek istiyorum şimdi. 
House , Wilson'la konuşurken Wilson'ın kan grubunun ''0 grubu'' olduğunu söylüyor.
Wilson da, House'a Wilson'un kan grubunu nereden bildiğini soruyor, gizlice test ettiğinden şüphelenerek. Bizim cingöz House da test etmediğini, bir ara konuşurken Wilson'un söylemiş olabileceğini söylüyor. Ama aklı başında onkolojist Wilson buna inanmıyor ve '' Kim kan grubu hakkında sohbet eder ki?'' diye soruyor. O anda House gözlerini bir noktaya dikip duruyor ve '' Birine kan grubunu sormak için hiçbir neden yok'' diyor ve bir House klasiği : kan grubu muhabbeti sırasında House, hastasının sorununu anlayıp teşhisi koyuyor.

Benim burda takıldığım nokta ise bazen sevimli, bazen sinir bozucu, sarkastik, bencil, çok bilmiş ama bir türlü izlemekten vazgeçemediğimiz ve teşhis konusunda eline kimsenin su dökemediği bastonlu doktorumuz House, kimsenin kan grubunu sormak için bir nedeni olmaması konusunda yanılıyor !!! 
House duy beni !!!  Japonlar için kan grubu çok önemli kuzum. Biriyle tanışınca kan grubu muhabbeti mutlaka geçer. Burçlar gibi yani. Her kan grubunun bir özelliği var(ben özelliklerini bilmesem de çekik gözlü arkadaşlar biliyor). Bana burda şimdiye kadar kimse burcumu sormadı ama kan grubumu soranla çok karşılaştım.

Konuyu House'tan Japonlara bağlayıverdim ama napayım, kimse kimsenin kan grubunu sormaz diye bir şey yok. En azından bu ülkede. Zaten burda olmaz dediğiniz şeyler oluyor. 

Neyse bu kadar House demişken ben  bir bölüm daha izleyeyim bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder